lørdag 17. desember 2011

Austigard factory's gi-bort

Min gode venninne som har bloggen Austigard factory har en gi-bort. Og jeg vil selvfølgelig spre det gode budskap. Hun er ikke hvilken som helst venninne, hun er faktisk en av forloverne mine!:)
Denne jenta har kreativitet i fingrene, både når det gjelder design, tegning, illustrasjoner, interiør, klær, fantasi og skriving. Hun lager flotte, nydelige og stilige kort for alle anledninger. Sjekk ut epla-butikken hennes. Og som venninne kan jeg si at hun har en fantastisk personlighet! Skravling på telefonen? Ja takk!

Ellers går det i travelhet i den siste innspurt til juleferien. Julebord, juleavslutning, venninnebesøk, julemusikal og andre koselige arrangement. I mens lar julestemningen vente på seg. Kommer den til julaften mon-tro?
Det deilig å ha en liten pause på morgenkvisten. Morgenstund har gull i munn:)
Håper du som titter innom får en fin dag!

1 kommentar:

  1. åå takk for skryt! :) fine ord fra en fantastisk jente! Jeg blir jo nesten litt satt ut :) Lykke til med innspurten av alt som heter et eller annet med jule-, plutselig er det ferie!

    SvarSlett