lørdag 12. november 2011

Puff og lykkelige nyheter ♥

For en liten stund siden var jeg innom bloggen til Lille Liljehvit, en koselig og flott blogg som du bør ta en titt innom. Der fant jeg en genial oppskrift for hvordan man kan lage en kjempefin puff! Jeg bestemte meg for å teste den ut, og angrer ikke på det.
Ble den ikke fin vel? :) Obs, obs! Dersom du synes puffen var kjempefin, og vet at du får julegave av meg i år, bør du helst vente med å lage deg tilsvarende til etter jul, sånn i tilfelle. Det kan jo være at det ligger en puff under juletreet til deg i år:)

Og over til de lykkelige nyhetene: For en uke siden fridde mr A. til meg. HURRA!! Så nå ska eg ble kåna!! Jeg fikk den fineste ringen i hvitt gull med diamant og den passet perfekt! Mr A. hadde til og med lest seg opp på diamanter før han gikk til butikken. Jeg skulle jo bare ha det beste :)
Tenk at jeg skal gifte meg med drømmemannen og vite at det er oss for evig! Jeg må nesten klype meg i armen for å sjekke at jeg ikke drømmer..hihi..
I går kjøpte jeg mitt første bryllupsmagasin. Så nå skal jeg sette meg ut i vinterhagen, kjenne at solstrålene kiler meg på nesa, finne en god kopp kaffe og reise inn i bryllupsverdenen. 

Håper du får en nydelig helg!
Hilsen Frieblonder som svever langt oppe på en rosa sky :)

10 kommentarer:

  1. Åshild... gled deg.. og du kommet til å bli ei nydelig brud og ei flott kåna ...

    Eirin

    SvarSlett
  2. Såå fin en puff. Ke du brukte som selve puffen?Ke e onna strikket? Gratulerer her og,det var en kjempe koselig nyhet og for en flott ring:) Så kjekt!Må snart ringast:)

    SvarSlett
  3. Hurra!! Gratulerer igjen og igjen. Det er så fantastisk!!

    SvarSlett
  4. Sjekk ut: www.weddingchicks.com, www.greenweddingshoes.com og www.ruffledblog.com. Det var her jeg fant mest inspirasjon!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye! Kjempekoselig :) Kos deg masse med planleggingen og gledingen til den store dagen!
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye!

    Og for en flott julegave noen får :O)
    God helg!

    SvarSlett
  7. Sååå gøy!! GRATULERER!! Jeg husker så godt det der, sitte å se i bryllupsmagasiner og drømme og planlegge, det var gøy det! :-) Lykke til med alle forberedelser, kos deg! :-) KLEM

    SvarSlett
  8. Ååå, gratulerer, så utrolig hyggelig å høre :)
    Nydelig ring!
    Og så fin puffen ble, stilig strikkemønster :)
    Ønsker deg en fin søndagskveld og en god ny uke!
    Klem

    SvarSlett
  9. Det er bare en fantastisk tid -den tiden man er nyforlova, nyforelska igjen og alle de gryende bryllupstankene kan settes ut i mer konkrete planer! Jeg føler med deg ;)
    Flott puff! Jeg føler jeg sikker på at vi ikke gir julegaver til hverandre, så jeg skal prøve meg på en puff når pinnene blir tomme.. ;) KLEM

    SvarSlett
  10. Tusen hjertelig takk jenter! Det er helt herlig å være forlovet! :)
    klem

    SvarSlett