torsdag 3. november 2011

Lansering av Frieblonders epla-butikk

Da er det en glede å fortelle at Frieblonder har startet eplabutikk. Jeg har lenge laget smykkeposer og nøkkelsnorer på bestilling, men nå har jeg bestemt meg for å starte en egen "nettbutikk". Jeg aner ikke helt hvordan dette kommer til å gå, så jeg er ganske spent...! Kommer folk til å like de andre produktene mine?  

Her er et utvalg av det som finnes i butikken min akkurat nå. Etterhvert kommer det nok smykkeposer og kanskje et par babydresser.
 Nøkkelsnorer
 Perlestrikket hals
Beklager det dårlige lyset på bildene mine, men hvitbalansen på kameraet mitt er ikke helt i form, og jeg vet ikke hvordan man fikser det..hehe..De lyse tøflene på bildet er naturfarget. 
Kjøkkenkluter

Har jeg sagt at jeg har fått bilen min tilbake. Det ble litt avansert og tidkrevende for mr.A, så jeg sjekket priser på ulike verksted og differansen var 14000 mellom den dyreste og billigste! Utrolig! Deilig å kunne kjøre til jobb igjen, ja, når jeg skal på jobb. I morgen skal jeg ligge på sofaen og pleie influensa som har inntatt heimen..

Nå håper jeg du tar en titt innom butikken min:)

9 kommentarer:

  1. Så spennende Åshild :) Gratulerer!
    Du er da full av overskudd og arbeidslyst kan jeg se! Og ikke minst full av gode ideer og gode håndarbeidsegenskaper! Lykke til med prosjektet!

    SvarSlett
  2. Grattis ÅShild:) Det kommer sikkert til og gå bra,du e flink:) Håper i snart snakkes:) mariahs/slæsh

    SvarSlett
  3. Så gøy at du har laget nettbutikk. Nå må du ikke gjøre lærerjobben din overflødig da:) Gleder meg til å se babydressene, det er jo litt aktuelt for meg da som er Wannabe Grandma. God bedring til deg! Klem fra Anita S.

    SvarSlett
  4. Heisann:)

    Så artig da:)

    Skal ta meg en titt ikveld:)
    Super søt de tøflene:):)

    Ha en strålende helg hos deg:)
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  5. Det er jo så pent det du lager,så det blir nok suksess..
    klemklem

    SvarSlett
  6. Gratulerer med Epla-butikk, Åshild! Så gøy:-) Du er så kreativ og flink til å lage både det ene og det andre, er helt fasinert. God bedring!

    SvarSlett
  7. Nå ble jeg glad! Tenk å lese så mange koselige hilsener. Tusen takk! Og veldig kjekt dere har troa på meg:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Så mye flott! De tøflene var kjempesøte!

    SvarSlett
  9. Å, så moro, gratulerer! Skal inn og kikke :)
    Jeg kan hvertfall skrive under på at tøflene er helt fantastisk gode, har brukt dem hver eneste dag siden jeg fikk dem, helt herlige også så søte da!
    Ha en fin helg :) Klem

    SvarSlett