onsdag 26. oktober 2011

Pulsvarmere

Guri, nå var det blitt lenge siden sist innlegg. Dagene bare flyr avgårde.
Nytt siden sist:
- Jeg har begynt i ny stilling på jobb, så nå er det mye å sette seg inn i, og mange herlige elever å holde styr på. I morgen skal vi på fjelltur. Sola har vært fremme de siste dagene, så nå håper jeg været kan holde seg bra, bare bittebittelitt lenger.
- I helga var jeg hjemme i Stavanger for å feire at farfar ble 90år! Jeg har visst noe å slekte på der..hihi..Deilig å være hjemme og treffe familien igjen.

Innimellom jobb, Stavangerbesøk, annet besøk, og alt det andre som opptar hverdagslivet har jeg fått tid til litt håndarbeid. Dette er min siste produksjon:
Jeg er som kjent glad i perler og annet stæsj, så det var vel ingen bombe at jeg brukte perler som knapper? hihi..Pulsvarmerne kan åpnes og lukkes, eller trekkes over hånden om en ikke gidder å kneppe.
Jeg er litt i tenkeboksen på å starte epla-butikk. Så derfor lurer jeg: Hva synes du? Kunne du tenkt deg slike pulsvarmere?

Nå er jeg akkurat ferdig med husvasken. Det må være rent og pent når girlsa kommer på besøk fra Oslo. Gleder meg til jente(lang)helg! :)

1 kommentar: