lørdag 1. oktober 2011

Og vinneren er....

Da har jeg laget meg en liste over alle som ville være med. Det var 65 lodd til sammen. Veldig kjekt at så mange ville være med :) 
Jeg brukte Random.org for å trekke vinnerne (og mr.A som vitne). 

Vinneren hekletøfler i natur var Bekka.
Vinneren av halsen var Ragne som jeg har gått på folkehøgskole med. 
Og til slutt var det Tante M med bloggen en kopp kakao som vant nøkkelring.
Vinnerne må sende meg en mail (frieblonder@gmail.com) med ca tøffelstørrelse (må ta det litt på feelingen), ønsket farge på halsen og ønsket nøkkelring, samt adresse. Så skal jeg få sendt det så snart som mulig.

Håper du får en nydelig helg!
Jeg skal til "svigerinna" mi og male inne i det nye huset.

6 kommentarer:

  1. Heldige vinnere :) Ha en god helg, Åshild! :D

    SvarSlett
  2. Å, nå ble jeg ordentlig glad, så søte de er da!!
    Du er jo så dyktig på alt som har med håndarbeid å gjøre, noe jeg er fryktelig dårlig på selv, så dette var moro :)
    Jeg har sendt deg mail med adresse og størrelse.
    God helg videre, håper dere er ferdig med å male nå ;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så utrolig morro!! Kjempefin hals er det:) gleder meg til å bruke den! Sender deg mail straks:)

    SvarSlett
  4. Hei igjen :)
    Fikk tøflene i går, sååååå fine da!!! Tusen takk altså, de blir gode å ha på nå fremover :)
    Viser frem på bloggen i løpet av de nærmeste dagene ;) Klem

    SvarSlett
  5. Hei Bekka!
    Så bra de kom kjapt frem! Og veldig koselig du ble fornøyd! :) klem

    SvarSlett