søndag 16. oktober 2011

Mobiletui

I fjor fikk mor ny mobiltelefon i bursdagsgave, hennes oppgave var å finne ut hvilken hun ville ha. Nå har hun, over et år senere, endelig klart å bestemme seg. Her en dag fikk jeg melding om jeg ville ha lage et mobiletui til henne.
Etuiet er i utgangspunktet like stor som mobilen (men jeg måtte teste med min egen).
På sidene har jeg heklet en hvit kant og fronten har blitt stæsjet opp med en heklet blomst. Så nå håper jeg mor blir fornøyd :)
Nå holder jeg på med et par prosjekter og er i tenkeboksen over et par andre. Så får dere vente i spenning på hva det blir :) 
Håper du får en fin søndag!

6 kommentarer:

  1. Det ble jo kjempe fint:) Kjekt og pynte opp mobilen me slike ting.. Synd jeg ikke kan hekle.. Kjekt og kunne ha med ting,for det er ikke lett og alltid ha symaskinen med seg,spørs hvor en skal og hva en skal ut på såklart..:)
    Mariahs/Slæsh

    SvarSlett
  2. Såååå fint!Jeg har heklet en som ligner på dette for min mobil!...lit kjekt med noe håndlangt..Oana G.

    SvarSlett
  3. Takk for så koselig kommentar, vi er ganske fornøyde med den nostalgiske kroken vår. For et flott mobiletui, nå tenker jeg moren din blir glad.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Takk for koselige kommentarer!
    Mobiletuiet er faktisk strikket. Det er meget enkelt!
    Pinne 1: rett og vrang
    Pinne 2: rett

    Mor har sett mobiletuiet og er fornøyd! Yess! :)

    SvarSlett
  5. Kjempefint! Fikk lyst å prøve :)

    Tusen takk for koselige hilsener og varme tanker! Det er en lang veg opp og frem for pappa'n min, men det skal gå bra!

    Og så fin Rigatur - flotte bilder (frister)

    Stor klem til deg!

    Tove

    SvarSlett
  6. Skjønte du hadde en blogg, så måtte jo inn og kikke da:) Så masse fint du lager, de nøkkelsnorene ser jeg jo er en slager!!;) Smil fra Ida(fra MatogHelse:)

    SvarSlett