fredag 16. september 2011

Redesign

For en stund siden kjøpte jeg en lavendelfarget cardigan (glemte selvfølgelig å ta før-bilde). Jeg var lenge usikker på om jeg likte den, da lavendelfarge ikke er den beste fargen for meg. Da jakken hadde ligget i skapet i mange måneder uten at jeg hadde brukt den, var konklusjonen klar: fargen er helt feil. Og jeg angret på at jeg brukte den lille hundrelappen på jakka. Helt til jeg kom på klesfarging.


Så til redesign av cardigan. Man tager en stk klesfarge, fixerings-salt, deretter roter man litt i knappeboksen og finner passende knapper. Og voila!
Ja, også var det disse knappene da. Jeg kunne alltids vært litt mer vågal når jeg først byttet knapper, men det får jeg ta en annen gang..kanskje...hihi...Jeg elsker perler og da ble det slik:o)
Så dersom du har klær liggende som du ikke bruker pga fargen, så er det bare til å teste klesfargingen. Det er i hvert fall bedre enn at klærne blir liggende. Ja, om du ikke vil ta en gi-bort-runde da:)

3 kommentarer:

  1. Det ble en fin farge på den cardigan...:)Mariahs

    SvarSlett
  2. Kjempefin :) Liker både fargen, perlene og ideen ;)

    SvarSlett