mandag 26. september 2011

Oslotur

I helga har jeg hatt jentetur til Oslo. Det var alt for lenge siden jeg hadde truffet dem, så denne helga var etterlengtet!
På lørdagen tok vi oss en tur til Grünerløkka og Birkelunden. Jeg håpet det var bruktmarked, men dessverre fikk jeg ikke det med meg denne gangen. Kanskje like greit, da jeg bare reiste med håndbagasje. Men selv om det ikke var bruktmarked, var det likevel ingen bomtur, det var nemlig Bondens marked.
 Stemning i sola og svele-spising på Grünerløkka. 
Siden en av girlsa går på krykker ble det en avslappende og deilig lørdag. God mat, mye latter, skravling om alt mellom himmel og jord, samt høy strikkefaktor. Strikking har ikke vært et tema tidligere, så jeg ble veldig fornøyd:) Jeg satt i midten av sofaen og hadde Frieblonders strikkeskole. Herlig!
Jeg ble inspirert av jentene, og har satt i gang med å strikke klut. Hadde litt tynt garn og feil pinner, så nå har jeg startet på nytt. Pyttsann. Det blir nok en kjøkkenklut til slutt :)

Tusen takk for en fantastisk helg, jenter! :) 

I dag hentet jeg mac'en min hjem fra reparasjon. Digg å ha den hjemme igjen! 
Har du husket å melde deg på Give awayen min? Trekningen skjer på lørdag.

1 kommentar:

  1. Birkelunden er et koselig sted :) Har lyst å lære meg å hekle jeg også. Spennende med trekning i dag!

    SvarSlett