onsdag 21. september 2011

Nye stoffer

Her en dag var jeg innom Panduro for å kjøpe en bursdagsgave. Men jeg klarer aldri å gå forbi stoffene. Spesielt ikke når jeg kunne se at de hadde fått inn så fine rosestoff. Liker jeg roser sier du?!? hehe..



Men hva skal jeg sy av disse stoffene? Don't know. Får se hva inspirasjonen bringer:) 

Forresten; dersom du ikke har syskrin, er Panduro en butikk du bør besøke. Jeg er så heldig at jeg har et gammelt syskrin som jeg fikk fra farmor og farfar da jeg var liten, men dersom jeg skulle kjøpt et nytt, hadde det definitivt blitt dette:)
Hvilke stoff liker du?

Og by the way: Jeg har fått meg 25,6% fast jobb!!! (resten er vikariat) Det er meget vanskelig å få fast lærerjobb her i Bergen, så alle prosent som er faste kan man juble over :) Jippi!!

2 kommentarer:

  1. Grattis me fast jobb!:) En plass må en begynne:) For noen nydelige stoffer..De var midt i blinken for meg også!:) Her jobbes det på skolen, og jeg er ganske gåen når snuppa her legger seg,så her blir det litt lite sying for tiden. Sydde noen luer igår,mn lite nytt..
    Mariahs/slæsh

    SvarSlett
  2. Nais blogg! Følger *smilhull*

    SvarSlett