tirsdag 13. september 2011

Give away

Da har jeg klart å runde 8000 unike besøk. Veldig kjekt! Å se at det er flere som tar turen innom inspirerer meg og motivere meg til å teste ut nye ting og produsere. Takk! Det er derfor på tide med en liten give away.

1.premie: Hekletøfler i natur med lilla blomst, som er gode og varme til årets høstsesong.
2.Premie: Perlestrikket hals. Du kan velge farge; grå, natur eller lilla.
3.premie: En av følgende nøkkelringer.
Reglene er som følger: 
Alle kan være med, enten du har blogg eller ikke. Husk å skrive mailadressen din dersom du ikke har blogg. 
1 lodd: Skriv en kommentar. 
1 lodd: Legg deg til som følger/ er følger fra før
1 lodd: Link til give awayen med dette bildet.
Trykk på bildet, kopier linken og lim den inn som et bilde på bloggen din. Husk å skrive linken til give awayen. 

Du kan altså få 3 lodd til sammen.  
Jeg trekker 01.oktober. 

Lykke til! :) 

31 kommentarer:

  1. Oioioioioi!! Har jo ikkje blogg, men hjelper det med link på facebook?? :D Her vil eg gjerne ha så mange lodd som mulig. Du har virkelig noen flotte premier! Klem fra Mari (mari_henriksen@hotmail.com)

    SvarSlett
  2. Jeg vil også legge inn et lodd ;) Flotte premier du har! Jeg kommer nok til å legge ut en link på bloggen min også = 2 lodd :D

    SvarSlett
  3. To lodd til meg søte Åshild. De halsene er jo helt nydelige. En fin nøkkelring til jobbnøklene hadde heller ikke vært dumt!!

    SvarSlett
  4. Oi, flotte gaver og grattis me så mange treff:) jeg tar 2 lodd takk! Hilsen mariahs/slæsh

    SvarSlett
  5. Gratulerer med alle treffene :)
    Dette var flotte premier, du er så kreativ og flink!
    Jeg hiver meg på med 3 lodd!
    Ha en fin kveld :) Klem

    SvarSlett
  6. Så koselig at du ville være med på min give away, jeg blir selvfølgelig med på din. 3 lodd på meg. Så fine gevinster da, Nå skal jeg kose meg litt å titte rundt på bloggen din. :)

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  7. Jeg er med!! 3 lodd!! Spennende =)=)

    SvarSlett
  8. Å så spennende Åshild :) Så mye fiiiint du lage. Tror me må ha en strikkekveld i Stavanger te jul eg. Vil gjerne ha ett lodd siden eg ikkje har blogg. God kveld te deg :) Stor klem fra Silje :)

    SvarSlett
  9. Du er så flink, Åshild! Blir inspirert av å lese innpå her:) Nydelige premier må jeg si. Frister veldig å vinne noe her...hehe:) Masse klemmer fra Elisabeth:)

    SvarSlett
  10. Ett lodd på meg. Strikka hals er veldig fint. Kos å se alt du lager og får til. Klem

    SvarSlett
  11. Hei! Flotte premier du gir bort! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. :)

    SvarSlett
  12. 3 lodd for meg;) Kommentering, link på min blogg samt at jeg har deg i rss-en (vet ikke om jeg kommer opp som følger da, men det går kanskje uansett greit?)

    SvarSlett
  13. Et lodd til meg. :)LB

    SvarSlett
  14. Et lodd til meg! Så utrolig fine ting du lager. Du er virklig dyktig. Hilsen Viktoria (Annikkens lillesøster)

    SvarSlett
  15. Jeg vil ha et lodd;) Cesilie kollega av LB, og nå den stolte eier av venninnegjengens søteste smykkeoppbevaring!

    SvarSlett
  16. Så mye fint :-D
    Jeg blir gjerne med på 2 lodd (kommentar+link)
    Kan jo ikke strikke selv, så får prøve å vinne noe fint og strikket ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  17. For en flott giveaway! To lodd til meg, jeg er følger av den flotte bloggen din fra før. Klem fra Eva :-)

    SvarSlett
  18. Her bare må jeg ha noen lodd! For et fabelaktig lotteri.. Og for noen nydelige premier! Keative Åshild:) jeg linker til med en eneste gang. ;)

    SvarSlett
  19. Grattis med stort besøk. Så spennende og flotte gevinster!
    Jeg er gjerne med på feiringen og tar 3 lodd (følger og har linket)

    Flott at du vil være med i min Giveaway, 4 lodd er satt av til deg :) Lykke til!

    God søndags-klem fra Tove

    SvarSlett
  20. Gratulerer med besøkstallet! :)
    Jeg blir gjerne med i din give away og prøver lykken med 3 lodd. Så mye fint du har laget! :)
    Fin blogg som jeg gjerne vil følge.
    Ha en koselig og inspirerende høst! :)

    SvarSlett
  21. Jeg vil ha et lodd:-)

    Sissel kollega til LB

    SvarSlett
  22. Så kjekt jeg fant deg og den koselige bloggen din.
    Gratulerer med flott besøkstall !
    Jeg vil gjerne bli med og trekker 3 lodd.
    Klem Anne

    SvarSlett
  23. Gratulerer med så mange besøkende! Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-) Har ikke egen blogg enda, men det kommer!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  24. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Herleg blogg og kjempefine premiar!!!
    Prøver lykka med 2 lodd ☺

    Velkommen til meg;)Kjekt♥

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  26. Du lager så mye fint!! Syns du må lære meg litt triks, har en sånn en flott symaskin her hjemme! :) Klem Christina

    SvarSlett
  27. Henger meg på i siste liten! 2 lodd takk, rekker ikke å linke :)

    SvarSlett
  28. Very nice gift, I hope for the best.
    3 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  29. Så spennende! Fin give away, 1 lodd til meg! Vi sees i morgen:)
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  30. Nice gift! :)
    please enter my name
    I will post on my sidebar.
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    SvarSlett