torsdag 4. august 2011

Home sweet home

Da har jeg kommet tilbake fra sørlandsidyllen! Jeg vurderte en gang å slenge meg på en hopp-på-tur til syden. Men hvem trenger syden når en kan være på Flekkerøy?! Vi var virkelig heldige med været! Bortsett fra de to første dagene, hadde vi sol fra morgen til kveld. Me like!
Foto: Andrea
Og når man nyter sørlandsidyll, er det ingenting som er så godt, også så koselig som en rekefest!
Foto: Andrea
I år, som i fjor, slo broderen til med lammelår a'la kokegrop. Et helt genialt konsept som gir et særdeles velsmakende resultat! (Lurer du på hvordan dette gjøres, har broderen skrevet om det her.) Ja, når det er ferie, skal man ikke spare på kruttet når det gjelder matveien:)
Hver morgen når jeg sto opp for å spise frokost på terrassen, fikk jeg besøk av spurvefamilien, som også ville ha litt mat. Det er i grunnen ganske koselig når en sitter der og nyter en rolig morgen. Men i år var det ikke bare spurvefamilien som kom på besøk, men også denne lille krabaten. Den bestemte seg for at det var så koselig at han ville komme på inn på besøk. Ikke bare en gang, men to! Etterpå fikk jeg en liten kosestund før den fløy sin vei.

Bading, holmeturer, båtturer, fisketurer, rusleturer, spill og avslapning på terrassen sammen med Mr. A, venner og familie. Digg! Og sist, men ikke minst; Skotthellemestrene fra slektstreffet er fortsatt ubeseiret ;) 
Jeg har hatt en fantastisk ferie! Nå skal jeg ha to fine uker hjemme før jeg begynner på jobb..aaah!

2 kommentarer:

  1. God morgen:)

    Høres ut som en drømme-ferie:)
    Herlig med late dager og bare slappe av:)

    Ha en fin dag:)
    Klem Kari

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har hatt en helt fantastisk deilig ferie! Nyt sommeren videre også :) Klem

    SvarSlett