lørdag 27. august 2011

Du rykker stadig fremover...

Du rykker stadig fremover i køen (les:bunken)... Tenk deg at du sitter i en eviglang telefonkø, og venter og venter på at du skal komme til. Det er slik jeg føler det med evighetsprosjekter. Det går treegt, samtidig som man jubler over hver eneste lapp som blir ferdig. 
For en stund siden la jeg ned lapper på et sofapledd jeg har, og har funnet ut at jeg ikke trenger 425 lapper, som først antatt, bare 340..hurra!!
Selv om jeg ikke har hatt tid til å blogge så mye i det siste, har jeg ikke ligget på latsiden. Hverdagen har innhentet meg (som lyn fra klar himmel); jobb, planlegging av jobb, tenking på jobb, kjæreste, venner, turer, besøk, rydding, vasking, klesvask, organisering osv.osv. Puh! Jeg kan ikke forstå hvordan folk får tid til alt..! Respekt!
Men det kjekkeste jeg kan si nå, når det gjelder hobby og slikt, er at jeg har rundet hundre lapper. Woho!! 102 down 238 to go..!
Ønsker deg som titter innom en strålende helg!

6 kommentarer:

  1. God helg til deg! Ingrid har spurt om jeg kan hekle et et sånt teppe til henne, men nå ser jeg at en utålmodig sjel som meg kan få problemer med fullføringen. Kan hun få det til 40 årsdagen tro?

    SvarSlett
  2. WOW - litt av en jobb - lekkert blir det :)

    Og kjolen under er bare supersøt!

    Ang. oppslagstavlene er det gamle rammer fra loppis/auksjon som er hvitmalt. Kjøpt en rull Pip-tapet som er stiftet på en plate og festet på bånd for å stikke inn beskjeder, bilder og annet :)

    Ha en suuuper søndag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. For et prosjekt! Respekt!! :)

    SvarSlett
  4. ilb: dersom du ikke betrakter deg selv som en tålmodig sjel, er det nok ikke lurt å starte på dette prosjektet. Evt bare lage noen få og lage et putetrekk? :)

    Martilie: Takk! Jeg håpet at du hadde kjøpt rammene i en butikk, for de var så fine! Mulig jeg stjeler ideen din:)

    Mari: Thank you! :)

    SvarSlett
  5. Hei:)
    Tittet innom deg for å takke for at du la igjen en koselig hilsen.
    Jeg ser at du har MYE å gjøre med dette teppet...
    Masse lykke til:)
    Ha en fin uke.
    Klemmer fra Mona

    SvarSlett
  6. Flaks at det var litt færre da;) Ser ut som det blir veldig fint!! Tenk den mesteringsfølelsen du kommer til å ha når det blir ferdig.

    Kjenner til at dagene flyr ja... Men synes helg er enda meer fantastisk etter at man har begynt å jobbe:)

    SvarSlett