lørdag 23. juli 2011

Strikkejakka er ferdig!!

Da jeg begynte på strikkejakka mi, tenkte jeg at det skulle være et årsprosjekt. Men det gikk mye raskere enn jeg hadde trodd, til tross for mange måneders . Det eneste som mangler er knapper. Får se om jeg ikke finner noen passende i knappeboksen fra farmor:)

Det er ikke like lett å måle på seg selv, så jakka ble litt stor. Kanskje du har forslag til hvordan jeg kan krympe den? - bare sånn littegranne.. Men i det hele er jeg veldig fornøyd! Og når høsten kommer, skal jeg krype inn i den gode, varme strikkejakka mi. Forhåpentligvis blir det lenge til :o) 

Det skal sies at dette innlegget var skrevet før jeg dro på ferie. For på vei ned til hytta, fikk jeg sjokkmeldingen om tragedien i regjeringskvartalet og på Utøya. Det er virkelig forferdelig! Og jeg finner ikke ord.. Mine tanker går til dem som er rammet og familie og venner til de etterlatte... 

3 kommentarer:

  1. Fiiiiin!! Fikk lyst til å strikke meg en jakke jeg òg!

    SvarSlett
  2. Hei, så utrolig hyggelig innlegg du laget om Duranceproduktene som du vant for en tid tilbake. Håper at du har koset det med klesvasken;-)
    Så flink du er til å strikke, skulle gjerne ha kunnet litt mer om det, er jo så utolig hyggelig å sysle med.

    Ønsker deg en fin start på uken!

    Hilsen fra jentene hos Daisy på Vinderen

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig jakke!! Imponert!

    SvarSlett