tirsdag 5. juli 2011

Made by me

For noen måneder siden vant jeg denne boka. Men den lot vente på seg, og jeg har aldri hørt noe fra giveren. Pyttsann! Jeg hadde så lyst på boka at jeg kjøpte den selv, og nå har herligheten endelig kommet i posten. Hurra! 
Her var det jammen mye spennende og inspirerende! Og jeg nyter at jeg har sommerFERIE, slik at jeg kan sy akkurat når jeg vi. Så får vi se hvilke kreative krumspring som dukker opp:)
Og dersom du enda ikke har skaffet deg boka, kan du gjøre det for 239kr (inkl frakt) her. Anbefales!:) 
Hva bruker du friheten (les: ferien) til?

8 kommentarer:

  1. Den ser inspirerende ut! Er ei jente fra Harstad som er med i den. :)

    SvarSlett
  2. Det er helt sikkert en inspirerende bok. Jeg har malt gangen i forrige uke, ellers så er det ikke så mye kreativt - litt strikking, men bare litt.
    Ha ei flott uke.
    :-)

    SvarSlett
  3. Huff da, det var ikke bra å høre at du ikke hørte noe fra giveren. :(
    Hulda: jeg er jente fra Harstad som er med i den thihi..
    Håper du får mye glede av boken:D Her ligger den på sallongbordet for glede og inspirasjon. Blir jo stolt hver gang jeg ser på den, å jeg nyter å bla gjennom alle de vakre å fargerike bildene:D

    Ønsker deg en kreativ å flott onsdag.
    klem fra siri

    SvarSlett
  4. pyttsann, så lenge jeg fikk tak i boka, så gjorde det ikke allverdens at jeg ikke fikk den likevel..
    Jeg får garantert mye glede av den! :)

    Emblas-kanel: litt strikking er bedre enn ingen strikking ;o) Og litt strikking er faktisk mer enn jeg har gjort de siste ukene..hihi..
    Noen som vet om en kan få med seg strikketøy på fly?

    SvarSlett
  5. Jeg har også kjøpt boken :-)
    og jeg elsker den :-)

    Har klippet ett par mønster fra den , men ikke sydd noe enda :-)
    Men det ligger fremme :-)
    Som dekor :-)

    hihi :-)


    Ha en fin sommer :-)

    SvarSlett
  6. Hei igjen :-)
    Bare ett lite tips :

    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    Ny sjangse - Hver måned
    ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    Vil du være med ?
    de har litt klær til dame også :-)

    SvarSlett
  7. Villblomsten: Så kjekt du tok turen innom:) Og ingenting er i veien for å la stoff ligge fremme som dekor..tihi..
    Takk for tips :)

    SvarSlett
  8. Hei på deg :)
    Takk for koselig kommentar fra deg hos meg :)
    Så flink og kreativ du er, håndarbeid ligger ikke for meg desverre men skulle ønske jeg kunne, min mor er veldig flink da så om jeg trenger noe er det hun som må tilpers :))

    Ønsker deg en fin morgendag
    Klem Mette :))

    SvarSlett