torsdag 21. juli 2011

Eg e i siget!

Når det kommer en liten til verden, synes jeg det er kjekt å gi noe jeg har laget selv. Gårsdagens produksjon: to babydresser og tre siklesmikker. Jeg er virkelig i siget!

Siklesmekkenye var utrolig enkle! At jeg ikke har prøvd meg på det før..! Jeg har veldig mye jersey stoff liggende, slike små biter som en ikke kan bruke til hele klær, så da var dette helt perfekt! På baksiden brukte jeg biter fra et fleecepledd jeg hadde liggende. Skal ikke se bort i fra at det kommer flere slike..
Vel, folkens, jeg har lageret fullt, så nå kan kidsa bare komme ;o)

7 kommentarer:

  1. For nogen kjempe fine kler..:) Flink du e.. Flotte barselgaver. Likte kjempe godt den buksa i striper.. Nydelig stoff.. Elsker jersey

    Mariahs

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Så koselig blogg du har og så fine ting som du har laget da! Kjempeflink du er

    Ha en fortsatt flott sommer
    klem Janne Merethe

    SvarSlett
  3. Kjempefine greier du har laget! Sånt blir nybakte mammaer glade for :) Det er litt vittig, for jeg har også hatt smekke-produksjon de siste dagene! Jersy med fleecepledd bak ;) De er supergode!
    Klem klem :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk jenter! :)
    Ellen: Så vittig!! Genialt at de funker! Greit at en med mini kan teste dem ut:)

    SvarSlett
  5. superfine buksedresser. Kunne du lagt ut en sånn "manuela-style-how-to-do-it"? væææær så snill:) Har så lyst til å begynne å sy igjen, men alt jeg liksom har laga i det siste er blitt litt for uferdig til å kunne telle og digger det du har laga:) Takk uansett for en flott og inspirerende blogg- mvh renate

    SvarSlett
  6. Renate: Så koselig tilbakemelding! Jeg kan selvfølgelig prøve å gjøre litt mer sånn "manuela-style-how-to-do-it. Men det skal sies at jeg ikke har komponert mønsteret selv, men kjøpt det på stoff og stil :)
    Håper du kommer i gang med syingen! Det er veldig gøy! Og jeg skal prøve å bli flinkere med bildeknipsing underveis, særlig på det jeg mikser til selv :)

    SvarSlett