onsdag 22. juni 2011

Gaveinnpakning og sommerferie

Da har jeg gleden av å si at jeg har SOMMERFERIE!!! Det er jammen digg! Til sommeren bruker vi alltid å gi en hilsen til de kollegaene vi har jobbet mest med - som en takk for et fint samarbeid gjennom året. Det synes jeg er en veldig fin ting. Årets hilsen fikk en litt sommerlig innpakning.
Nå er det pakkings på gang. Klærne ligger pent pakket i kofferten, huskelisten er skrevet og krysset ut. Nå er det bryllup i Romania som står for tur, og jeg må stå opp før fuglene..
Ønsker alle som titter innom en fin uke!:)

3 kommentarer:

  1. Koselig å gi gode kollegaer en sommergave med personlig innpakning! Høres spennende ut med bryllup utenlands, god tur!

    SvarSlett
  2. Så koselig med sommergave!

    God tur i bryllup, kos dere masse :)

    Nyt St.Hns-kvelden..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Jeg har blitt helt hekta på bloggen din jeg nå (får god tid til å lese i et slikt begredelig sommervær), så jeg håper at du skriver litt i sommer også ;) Jeg håper også at du koser deg i bryllup!

    SvarSlett