søndag 5. juni 2011

Cath Kidston

For en stund siden, var dette hovedboka hos hobbyklubben.
Jeg er veldig glad i roser, enten det er blomsten selv, eller rosestoffer, så da denne boka kom ut kjente jeg hjertet gjøre et ekstra hopp. Rett og slett en hjertebankbok. En bok med lekre, enkle mønstre på "gjør det selv" metoden, (eller DIY som jeg har forstått at det heter), og enkle tips til nybegynnere. Det blir nok en del kjekke syprojekter fra den boka. Og om ikke det var nok, sammen med boka kom det en materialpakke til en veske i herlig Cath Kidston stoff. Ferdig klippet og alt! Digg! Beklageligvis har ikke døgnet hatt nok timer, boka har derfor fått være støvsamler i bokhylla i litt for lang tid (faktisk så lenge at jeg nesten hadde glemt den ut..!). Men i går var det nok, og nå er veska ferdig. Se så fin:)

3 kommentarer:

  1. Nydelig veske. Har bestilt en bok selv,der flere bloggere har oppskrift til og sy. Made by me tror eg an hette. Hilsen slæsh,mariahs

    SvarSlett
  2. For over 1mnd siden fikk jeg faktisk beskjed om at jeg hadde vunnet Made by me. Jeg gleder meg til å titte i den! Så nå håper jeg den snart kommer i posten! (hvis ikke får jeg nesten kjøpe meg en selv..hehe..)

    SvarSlett