mandag 23. mai 2011

Ny babydress

I helga har jeg vært ute av form. For dårlig til å gå ut av huset, og for rastløs til å sitte i ro. Innimellom sofaøktene brukte jeg derfor en litt tid foran symaskinen. Noe som resulterte i en ny babydress - ikke så dumt egentlig:) Uheldigvis har jeg ikke blitt bedre, og nå har det utviklet seg til feber og influensa. Snakk om dårlig timing! Sirkusuka på jobb er i full gang og på lørdag er det den store dagen til venninna mi. Men pyttsann, jeg har tatt opp kampen mot basseluskene, og nå skal jeg bli frisk i en fei:)

Nå har jeg i hvertfall lagt inn bildene av den siste babybuksa. Syntesstoffet var så nydelig! :)
 Fargene på bildene forandrer seg når jeg legger dem ut på blogger. Noen som vet hva som skjer?
 Ønsker deg som titter innom en fin uke! :)

2 kommentarer:

  1. Kjempefin dress altså!! Jeg ble så inspirert av deg, så i dag tok jeg turen til Stoff og stil og kjøpe mønster og stoff, og vips: nå er bukse nr. 1 fiks ferdig ;) Veldig søt fasong.
    GOD bedring :) Håper du er på bedringens vei!
    Jeg vet forresten ikke hva som skjer med bildene..
    Kram!

    SvarSlett
  2. Takk Ellen! Kjekt å kunne inspirere:) Skal si du er i hurtigmodus! Flink :)

    SvarSlett