tirsdag 3. mai 2011

Bordbrikker

For et par uker siden, kom en av mine fantastiske kollegaer og spurte meg om jeg ville ha noen glansbilder. De hadde tilhørt moren hennes, men hun visste at hun ikke kom til å bruke dem selv, så da ønsket hun at jeg skulle få dem. Jeg er jammen heldig som har slike kjekke kollegaer!

Jeg funderte lenge over hva jeg skulle bruke dem til. Helt til jeg så på bordbrikkene jeg har til å sette glass og kopper på. De passet ikke helt inn i stilen min, de var derfor perfekte for en makeover.
Jeg malte med acrylmaling, deretter tok jeg på decoupagelakk. Et strøk under glansbildene og ett over. 

Jeg vet ikke helt om jeg er fornøyd, men da kan jeg jo alltids gjøre det på nytt. Dersom du har andre gode ideer til hva jeg kan bruke glansbildene mine til, så tar jeg gjerne i mot gode tips :)

4 kommentarer:

  1. Festlig,det var og en grei måte med de brikkene. Det er ofte de ikke faller helt i min smak så det var jo lurt og lage noe annet med de;) Nå nærme d seg helg;)

    SvarSlett
  2. Heia.
    Jeg synes de ble kjempesøte. Hvis du vil ha dem lysere så kan du lasere dem med tynn hvit lakk. Da blir de dusere. Men jeg synes de ble fine sånn også.
    Kos torsdag. Her koser jeg meg med nytt kjøkken he he. Litt ordning her og der.
    God natt
    Randi

    SvarSlett
  3. Har du skjult Sisterhood-brikker?
    Jeg var på colour-conferense i mai i år. Veldig bra. Er neppe siste gang.
    Har du vært der?

    SvarSlett
  4. Kremt..jaa..jeg har visst det.. Syntes det var bedre at de ble brukt enn at de lå og støvet ned i en skuff:)
    Så heldig du er som fikk være med på colour! Jeg har ikke hatt anledning til å være med, men jeg har hørt mye bra fra venninner som har vært der :)

    SvarSlett