fredag 13. mai 2011

Babytøy

Pga blogger har hatt litt problemer, ble innlegget mitt om babytøy slettet. Vel, ikke noe annet å gjøre med det enn å skrive det en gang til :)

Da har den lille niesa til min kjære endelig kommet til verden. Veldig, veldig skjønn lita jente. Og siden gaven er overrakt, kan jeg nå vise det her på bloggen. 
Mønsteret til denne buksa er hentet fra "strikkedesign", kjøpt på Spar kjøp. Når det gjelder garn, er jeg veldig, veldig billig i drift. Denne gangen kjøpte jeg heller ikke det garnet som hører til (til mitt forsvar, det sto faktisk bare babyull i oppskriften) - resultatet ble derfor strikke, strikk, strikk, rekke opp, strikke, rekke opp, strikke. Pyttsann, så lenge det blir et fint resultat, gjør det ingenting for meg.
Mr.A var ikke helt sikker på hvilken body han skulle velge i butikken, så da jeg foreslo at vi kunne designe en ble han veldig fornøyd. Nå skal det ikke være i tvil om hvem som er den tøffeste onkelen - nemlig han med motorsykkel. (I tillegg måtte vi putte på litt dotter og prikker for å tilfredsstille moren til mini, slik at bodyen ikke havner nederst i en skuff..hehe..) Lyst til å gjøre det samme? Kjøp en body, design ditt eget merke i f.eks word og print ut på t-shirt print. Voila! :)

1 kommentar:

  1. VELDIG stilig! Dette vil jeg også gjøre :)

    SvarSlett