søndag 10. april 2011

Loppefunn og award

Forrige helg var jeg ganske skuffet over at jeg ikke fikk med meg den O'store loppehelgen her i Bergen. Men så viste det seg at det var mange denne helga også. Dermed var det bare til å sette i gang med planlegginga av reiseruta, slik at vi fikk med oss flest mulig.
Rett over tv'en har jeg en tom, stor, hvit vegg. Jeg har lenge lett etter noe jeg kan ha der, men har ikke funnet noe. Hva skal man ha over tv'en uten at det blir for dominerende og for stort blikkfang? Den ene loppisen jeg var på hadde veldig mange kjekke rammer (10stk for 150kr). Så da tenkte jeg at istedenfor å ha et stort bilde, (eller en tom vegg) kan jeg ha mange små. Noen av rammene skal pimpes, moddes, eller på godt norsk; fikses litt. 
Noen som har erfaring med en spraymaling som gir en fin farge? (Sølv eller hvit)

Disse rammene er nok favorittene:)
Nå må jeg altså på jakt etter noe jeg kan ha inni rammene mine. Fargerikt? Gammelt? Nytt? Tapet? Stoff? Har DU noen gode forslag?

2 kommentarer:

  1. Så fine rammer - gleder meg til å se hva du gjør med dem :)
    Sølvsprayen fra Panduro syns hvertfall jeg gir godt resultat!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Bekka! Da skal jeg stikke innom Panduro og teste sprayen :)
    klem

    SvarSlett