fredag 15. april 2011

Skal det være en bøff?

Da har jeg fylt boksen med hjemmelaga knekkebrød og påskeeggene har fått innhold. Det er påskeferie - hurra!! I ferien skal jeg på hytta med familien. Det blir digg! Langrennsturer (hvis snøen ikke smelter) med bålkos og appelsiner, fyr i peisen, kortspill, en god bok, strikketøy, god mat og godt selskap. Her snakker vi hytteferie..aaaah!
På ski/joggeturer har jeg tidligere brukt en grusom knalloransje reklamebøff under en fleecehals. Jeg håper og tror at det blir for varmt å bruke fleecehalsen, ergo reklamebøffen ville blitt synlig...grøss! Dette har jeg altså gjort noe med.  
Man tager et stretchstoff (fra stoff og stil) og syr det sammen i siden. Voila, en bøff. Og dersom det, mot formodning, skulle bli for kaldt har jeg i tillegg sydd en fleecehals (av et oppklippet fleecepledd) jeg kan ha under. Det er også greit å ha noe å bytte på, derfor sydde jeg like greit to i flengen. Det er viktig å ha utstyret i orden, og det gjør ingenting å ha på seg en liten fargeklatt :) 

Ønsker deg en fin, fin påskeferie!!

4 kommentarer:

  1. Tror du må starte husmorskole!!

    SvarSlett
  2. Den pingvinbuffen var jo helt nydelig. Ellers kan du vel rappe VL-buffen av din bror hvis det kniper :):) jeg gav min til pappa, for å si det sånn. Skulle heller hatt en soppbuff!

    SvarSlett
  3. Høres KOS ut!

    Bare innom for å ønske deg en fiiin helg og påskefeiring!

    Påskeklem fra Tove

    SvarSlett
  4. Så flink og kreativ du er!
    Ønsker deg en riktig god påske, hørtes herlig ut med hyttepåske :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett