søndag 24. april 2011

Kjolen min

For en stund siden, fikk jeg et mms-bilde på mobilen: Min mor i en kjole jeg ikke hadde sett før. Det tok litt tid før jeg skjønte at det var kjolen jeg skal ha på meg når jeg er forlover. Det var skrevet utenpå pakken hva innholdet var, og nysgjerrig som mor er, klarte hun ikke å vente med å åpne til jeg kom hjem..hehe..Vel, det var helt topp for meg. For mor har nemlig hatt tid til å finne et lekkert sjal jeg kan ha til. Perfekt! :)
Det har vært stor spenning rundt kjolen. Både når det gjelder fasong, stoffvalg og ikke minst størrelsen. Jeg har ikke hatt muligheter for å prøve den, spørsmålet har derfor vært: vil den passe??? Og det ble full klaff! :)

Da jeg prøvde den før jeg dro på hytta, var jeg ganske skeptisk til fargen. Det er nemlig ikke alle fargekombinasjoner som funker til lyshuda, blonde og blåøyde jenter. Men etter en tur på påskefjellet og en god del mer farge, har jeg prøvd den igjen, og er kjempefornøyd!! :)
Lekre detaljer, ikke sant?
Dama som har sydd kjolen heter Mari og er kjempehyggelig og superflink! Lyst på en lekker kjole du også? Ta en titt på siden hennes :)

2 kommentarer:

  1. kjempe flott kjole! og må si det blondesjalet passet godt til ja:)

    SvarSlett
  2. Den var bare helt nydelig, og et lekkert sjal. Kan tenke meg du blir en vakker forlover i dette antrekket. :-)

    SvarSlett