lørdag 30. april 2011

Kjøkkenet mitt

Jeg elsker å være på kjøkkenet! Sitte rundt kjøkkenbordet, spise noe godt og bare skravle. Et skikkelig samlingspunkt. Og når jeg blir stor, har jeg lyst på et hus med et stooort kjøkken. Et kjøkken som kan romme mange, et kjøkken der jeg kan bake og...eh..bake (er ikke så god på den der middagen) og skravle over en kopp kaffe...ah..! 

I løpet av min bloggeperiode, har jeg bare vist dere glimt fra kjøkkenet. Litt her og litt der. Og nå har treigingen akkurat fått tatt oversiktsbilde av kjøkkenet. Det var jammen på tide! :) 
Kjøkkenet er ikke så stort, men det er akkurat passelig for en:)
Ikke verdens lekreste lampe, men pyttsann.. :) 
 Etter at jeg fikk KitchenAiden i hus, ble det en liten ommøblering..
 Hvilket rom synes du er det beste?

3 kommentarer:

  1. Så koselig kjøkken du har! :) Skjønner godt du liker deg her :) Jeg har også planer om et skikkelig stort kjøkken når jeg blir stor :) Enn så lenge har jeg åpen løsning mellom stue og kjøkken... Liker best delt, men det funker så lenge planløsningen er god :)
    Grattis med Kitchen aid! Jeg vil også ha! :) Lurer på om den skal få stå øverst på ønskelista til neste års O`store 30-årsdag :)
    God lørdag! Klemklem

    SvarSlett
  2. Uff du må ikke snakke om BD-støvet! Snakker om altså :P Det ble en del støvtørking på meg også ja... Savner ikke akkurat det nei :)

    SvarSlett
  3. Så koselig kjøkken - likte det bildet med hjertet på kjempegodt!!
    Jeg er også veldig glad i kjøkkenet, men har nok stue/spisestue som favorittrom.
    Ha en fin dag!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett