tirsdag 5. april 2011

KitchenAid

Jeg har lenge ønsket meg en KitchenAid. Den flotte kjøkkenmaskinen som alle interiørentusiaster drømmer om. Jeg har alltid tenkt at den er for dyr, i tillegg er det ikke plass til å bake fem brød om gangen. Men da er spørsmålet: Har jeg noen gang gjort akkurat det? Et annet argument fra foreldregenerasjonen er: "du må jo ikkje kjøba alt, d må jo ver någe igjen som me kan kjøba i presang t deg". Ja, jeg ser den. Men nå er det faktisk over 9mndr til jeg får gaver igjen, altså på julaften. Og muligheten for at jeg får en KitchenAid er veldig, veldig liten. Faktisk helt miniatyr. Ja, hvis ikke noen vinner i lotto. 
Dette er min nåværende kjøkkenmaskin. En velfungerende 70-talls bulldoser som bråker like mye. Den funker helt fint, men tenk å kjøpe seg en KitchenAid som den nedenfor. Aaahh! Og når jeg i tillegg kan få den på 40% er det enda mer interessant..

Jeg kan jo alltids si at det er en førjulsgave til meg selv, som blir betalt med skattepengene i juni..Eller? Det store spørsmålet er i hvert fall..skal, skal ikke??
 



Ps. Nå er det ikke skal, skal ikke, men check! Wee! Og dersom det er noen andre som lyst til å gjøre samme varp som meg, er det bare til å ta en titt på komplett.no

5 kommentarer:

  1. Åh, den var lekker!! Med tanke på at det kun er en miniartyrmulighet for at du får den i julegave, og det i tillegg er 40% rabatt på den, så synes jeg du skal go for it!!

    SvarSlett
  2. Kjøp deg en ny, og gi den gamle til fretex.

    SvarSlett
  3. Kva butikk var det du sa tilbodet var på no igjen? Kjenner eg er freista sjølv... :)

    SvarSlett
  4. Åh ja..en slik ønsker jeg meg og:)Men det blir nok ikke ennå...er så mange ting på den ønskelisten:)
    Ha en fortryllende vårdag..
    klemklem

    SvarSlett
  5. Kjempe stilig va an..
    Ps: Det ligger en AWARD i bloggen min;)

    SvarSlett