fredag 8. april 2011

Fortsatt bitt av strikkebasillen

Da jeg kjøpte garnet til koften min, var jeg forberedt på at dette kom til å bli et årsprosjekt. Men da jeg satte i gang, gikk det litt fortere enn jeg trodde. Etter tre økter, var jeg ferdig med en hel arm! Og etter enda et par økter med strikkepinnene var jeg ferdig med enda en arm og halve bolen. Woho! :)

Nå har jeg kommet til et punkt der mønsteret sier jeg skal felle av til armene, men jeg tror jeg skal fortsette. Jeg vil nemlig ikke ha hofte/livgenser slik at en viser magen. Det kan selvfølgelig være jeg har lest feil på mønsteret, jeg er tross alt ikke så erfaren på dette punktet. Så, for å være på den sikre siden, venter jeg med resten til jeg kan spørre mor i påska. Men dersom det fortsetter slik, er det nok ikke alt for lenge til jeg er ferdig :)
Det er visst loppehelg i Bergen denne helga også...wohoo! Så da får jeg tatt meg en runde.. :)
God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar