onsdag 30. mars 2011

Tunikaen er endelig ferdig!

I helga fikk jeg endelig sydd ferdig tunikaen. Siden jeg mikset to mønstre, ble det litt klabb og babb, noe som gav meg mye lærdom. Og selv om jeg har brukt mønstre for å få riktige mål, har jeg forandret såpass mye på det, at jeg kan vel si at designet er mitt eget :) Tror jeg er fornøyd :)
Sjalet har jeg også sydd selv. Stoffet har to ulike sider og er kjøpt på stoff og stil. Og det eneste jeg har gjort, er å kaste over sidene og "rakne" opp det som var utenfor sømmen.
Rundt alle kantene har jeg sydd en synlig søm for å gjøre den litt røffere. Lurer på om jeg skal sy på et par lommer - hva synes du?

Nå ligger jeg strak ut på sofaen, måtte være hjemme fra jobb i dag. Sola skinner og jeg har mest lyst til å være ute og nyte våren. I tillegg har jeg veldig mye på programmet. Det passet liksom veldig dårlig å bli syk akkurat nå..Kremt..det passer vel egentlig aldri..Vel, en kopp varm te, teppe, sofa og litt søvn gjør forhåpentligvis susen. Jeg er fit for fight mot basseluskene, og jeg skal vinne! :)

1 kommentar:

  1. Så fin den var! Og skjerfet også - flink syerske du! Riktig god bedring :) Klem fra Bekka

    SvarSlett