torsdag 13. januar 2011

Skyvedørsgarderobetips?

Da var det blitt en god stund siden forrige innlegg. Jeg må vel bare ærlig innrømme at det nye året og hverdagen har innhentet meg. Dagene flyr av gårde, og jeg har hatt liten eller ingen tid til å være kreativ. Og dersom jeg for en gangs skyld får litt tid til overs, havner jeg dessverre på sofaen. Men, det er snart helg, og kanskje får jeg en idé jeg bare må ta tak i :)

Men til tross for min kreative "tørkeperiode", har jeg funnet en løsning slik at jeg kan få plass til skyvedørsgarderobe på soverommet. Hurra! Håper bare det blir slik jeg forestiller meg, eller bedre!
Jeg leter og leter, men jeg finner liksom ikke helt den jeg er på jakt etter, ja, uten at jeg må helt til bunns i sparegrisen og helst utenfor det også. For jeg har krav: skyvedører i speil, god plass til å henge klær, samt skuffer på skinner. Så dersom du har et hett tips til hvor jeg kan finne slike godsaker, blir jeg veldig takknemlig!
 
Ikea.no
Skeidar.no
I mellomtiden lurer jeg litt på en av disse her. Den øverste har speildører, men det ser ikke ut som den har så veldig mange kjekke innvendige løsninger. Men  det er vel kanskje ikke alt man finner ut på nettet heller? Kanskje jeg bare burde dra ut for å sjekke dem live. Den andre har ikke speildører. Vel..verken det å kjøre tilhenger alene (help, anyone??) eller store varehus på en lørdag (som er første mulige dag) er veldig fristende. Og sannsynligheten for at de har skapet inne er ikke så veldig stor. Så det får vel bli en gang til uka, eller neste uke..eller..snart i hvert fall..hihi..

2 kommentarer:

  1. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg for jeg har ikke sett etter garderobeskap på mange år, har du sett på finn.no etter noen pent brukte+ På den måten kunne du ihvertfall spare penger om du finner det rette. Så vakker din mormors konfirmasjonskors var og din første sko, utrolig koselig å slike minner!! Ønsker deg en god helg og håper du får garderobeskapet du ønsker deg. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Jeg har absolutt ingen erfaring med skyvedørsgarderobeinnkjøp (langt ord).. men er det ikke sånn på Ikea at du kan være litt kreativ og sette sammen innholdet selv? Så kanskje det er en idè, tross overfylte varehus, å ta turen ut dit for å snakke med en i gult og blått..
    Ellers kan man sikkert spare noen penger på finn.no ja, lurt!

    SvarSlett