onsdag 5. januar 2011

nøkkelringer

På mandag var jeg innom byen på vei hjem fra kurs. Jeg prøvde å lukke øynene for alle butikkene med plakater som lyste mot meg, og reklamerte for salg både her og der. Jeg klarte å unngå det, i hvert fall nesten..Jeg måtte bare innom Panduro. Og der kom jeg over disse stoffene fra "Tilda".
Og hva gjør man når man har slike flotte stoff liggende og man har lyst å lage noe, men kreativiteten og nye ideer glimrer med sitt fravær? Joda, da lager man noe man har laget før. Nemlig nøkkelringer. Så her kommer dagens kolleksjon :)


Så om du har en ulekker reklamehempe eller et annet kjedelig nøkkelknippe og du har lyst å gjøre noe med saken, er det bare til å skrike ut ;o)

Sofaen neste.
Ha en fin kveld!:)

9 kommentarer:

  1. Kreative Åshild! Selv kan jeg ikke sy, strikke, brodere, hekle etc. og skulle så gjerne kunnet det! Derfor; du imponerer stort:)

    SvarSlett
  2. Så fine de ble da - syns det var kreativt jeg!
    Ha en fin kveld :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Skriiik! Vettu hva, jeg kunne faktisk tenkt meg en sånn som du har sydd! De er så fiiine! Nå har jeg en gammel stygg bamse-sau som er både skitten og slitt. Jeg sender deg en mail :)

    SvarSlett
  4. Oj så fine de ble da:-)
    Flink du er! klem

    SvarSlett
  5. Takk! :)
    Jeg er tom nå, men om det er flere som er interessert, er det bare å gi en lyd, så lager jeg flere:)

    SvarSlett
  6. Hei og takk for koselig hilsen! Så flotte de nøkkelringene ble, du er jammen kreativ! Jeg så fine avlastningsbordet du fikk kjøpt deg, det passet kjempebra sammen med den gamle symaskinen!! Ha en flott helg, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Kjempeflotte - og heldige meg har allerede en jeg vant hos deg tidligere :o)

    Lekkert avlastningsbord, det kommer du til å glede deg over lenge :)

    God helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  8. Tusen takk for julegåva, Åshild! :)

    Har sett smykkeposane dine her på bloggen, så blei veldig glad då eg plutseleg var ein stolt eigar av ein sjølv. :) Perfekt å oppbevare øyredobbar og smykker i, både heime og på reise.

    Og nok ein gond blei systrene mine svært begeistra over eit friblonder-produkt. Kanskje eg må bestille neste års julegåver til dei med deg. ;)

    SvarSlett
  9. Så kjempefine disse var! Nå ga du meg et godt tips. :)

    SvarSlett