søndag 30. januar 2011

Hurra for meg!

Da jeg var liten, våknet jeg alltid tidlig og ventet i spenning på at jeg skulle høre litt romstering ute på gangen, for da visste jeg at nå, nå var dagen kommet. Så lå jeg og stirret på døren, slik at jeg var klar når jeg så at dørhåndtaket forsiktig gikk ned, døren ble åpnet og bursdagssangen fylte rommet. Da gned jeg meg i øynene og latet som om jeg var kjempetrøtt og akkurat hadde våknet (selv om jeg selvfølgelig hadde vært våken i mange timer). Hele familien kom så inn på rommet med gaver, krone, bursdagssang og frokost på senga.
Her er jeg helt i hundre på åtte års dagen min. Mor hadde nemlig sydd en pen jakke til dukkene mine.

Etter som en blir eldre, forsvinner denne spenningen litt og litt, selv om det selvfølgelig fortsatt er litt stas å ha bursdag, for det er en dag der jeg er ekstra takknemlig. Takknemlig for at jeg er omringet av familie, venner og kjæreste. Både jeg og venninnen min elsker frokoster, så i dag har vi hatt en laaang og god frokost, der vi har skravlet om alt og ingenting. Fantastisk start på en fin dag. Love it!

Så hurra for meg og mine 27år :)


Håper du får en like fin dag som meg!

4 kommentarer:

  1. GRATULERER MED DAGEN...

    (og du har ein FIN FIN blogg:)

    Trur de blir hjemmelaget sengegavel på oss etterhvert.

    Eirin.

    SvarSlett
  2. GRATULERER med dagen! Så kos start på dagen :) Håper fortsettelsen blir like fin og enda bedre..

    Kos deg masse - og nyt dagen - det er din dag i dag :)

    Og - sømbystem under ser nyyydelig ut - kjolen likeså!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen din!!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med gårsdagen!! klem!

    SvarSlett