mandag 24. januar 2011

Garderopeskap

Da kan jeg endelig informere om at skyvedørsgarderoben er i hus. Soverommet mitt er ikke så veldig stort (noe som gjør det veldig vanskelig å ta bilder uten å stå langt inne i stua, men da får man jo ikke med alt..så bildene er så, som så..). Uansett, det å få skyvedørsgarderobe var bare helt fantastisk!! Speilene på dørene gjør at rommet ser litt større ut og gir helhet. 


Den ene kurvstolen har fått komme inn i varmen og har fått en fin plass i kroken. Tusen takk for så mange kjekke kommentarer på forrige innlegg! Det setter jeg stor pris på
Ellers er jeg blitt en av dem som har hatt alt for få oppdateringer i det siste. Men det har vært andre ting som har opptatt tankene mine. Og jeg kan jo si det slik; det er mye som kan skje når en mekker ikeaskap..tihi..

6 kommentarer:

  1. Tante har fått rapport. Koselig

    SvarSlett
  2. Så deilig å få en fin skyvedørsgarderobe på plass - nydelig soverom du har :)
    Ha en fin uke videre!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Flott garderobe - og lekkert med speilfrontene :)

    Ha en super uke!
    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Fortell mer!! Veldig veldig koselig nyhet:) Kjærlighet på gang over IKEA-reoler?!

    SvarSlett
  5. Ja, vi vil høre mer om hva som kan skje når man setter opp IKEAskap!!
    Det ble forresten veldig flott!

    SvarSlett
  6. Hehe, det måtte eit IKEA-besøk til for visse andre også. ;) Ligg det i slekta?

    SvarSlett