lørdag 1. januar 2011

Drømmer og gleder

Drømmer, tanker og mål har jeg har mange av! Noen er små, noen er store, og noen er så store og uoppnåelige at jeg ikke tør å tenke dem en gang. Men det er viktig med drømmer, enten de er store eller små. 
Det å oppnå noe du har drømt om lenge - det er glede det!

Det var en gang ei jente som drømte om:
  • å være kreativ - å få utløp for sin kreativitet, både når det gjelder håndarbeid, interiør og sang. Drømmene utviklet seg med kreativiteten, og mange små drømmer ble sådd. Drømmen om, og gleden av å se ferdig arbeid, enten det er stort eller lite.  
  • Som drømmer om å reiser tilbake til en annen kultur, en annen verden, se og føle og få et annet perspektiv på livet. 
  • Å være og bety noe for andre
  • Sist, men ikke minst, hadde jenta også mange andre drømmer og gleder - drømmen om å være omringet av gode venner og familie - den drømmen er oppfylt og utvidet mange ganger. For jenta treffer stadig nye, spennende og fantastiske mennesker.


Takk til alle som har vært med på å glede andre med store og små ting. Takk til alle som har vært med på å oppfylle drømmer. For min drøm for 2011, er at drømmer skal komme, drømmer skal gå i oppfyllelse og glede skal spres til alle som krysser min og din vei ♥

Hva er dine drømmer?

4 kommentarer:

  1. GODT NYTTÅR!! Takk for alle koselige besøk på bloggen min! Stor klem

    SvarSlett
  2. Ønsker deg alt godt for 2011!

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til dere også! ♥

    SvarSlett
  4. Jeg vil ønske deg og dine et godt nytt år og takke for koselige hilsener og inspirasjon fra deg i året som har gått. Jeg gleder meg til å følge deg og bloggen din videre i 2011! Klem fra Bekka

    SvarSlett