onsdag 29. desember 2010

Walking in a winter wonderland

Min mor er også lærer, og for noen år siden spurte hun noen elever hva de hadde gjort i helgen. Da kom det en kommentar fra en elev: "Frøken, vett du ka?!?!" Min mor måtte jo si at nei, det visste hun ikke. "I helgå så va d någen og stjal snø i hagen vår!!!" Det sier litt om snø-tilstandene her på vestlandet. Og når det er så nydelig vintervær, må man ut på tur, med kamera. Dagens tema er derfor Winterwonderland.
Bortsett fra i fjor, må jeg 10 år tilbake i tid for å huske at det var lovlig å gå på skøyter på "Stokkå". I år er god og solid is et faktum, og jeg angrer på at jeg ikke tok med meg skiene mine. De har nemlig preppet skispor på isen - noe jeg ikke kan huske at har blitt gjort tidligere:)

Årets juleferieaktiviteter: 
Spise for mye mat - check
Henge med familie og venner - check og check
Gå/løpe turer - check
Spille spill - check
Lese - check
Latterkramper - check
Gå rundt juletreet - check
Sove lenge - check. (Helt til kvart over 10. Som A-menneske, må jeg si at jeg er flink! Tihi..) 

Er du fornøyd med årets juleferie?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar