søndag 19. desember 2010

Julegaveinnpakning

Da er jeg endelig tilbake. Denne adventstiden har jammen vært hektisk - på en positiv måte. Det har skjedd noe hver eneste dag. Likevel lar julestemningen vente på seg, til tross for at jeg var på juleavslutning med den klassen jeg er mest i. Den juleavslutningen la nemlig alt til rette for litt julestemning. Foreldre og barn ble samlet på låven til kollegaen min, snøen lavet ned, vi hadde julegrøt, juletregang, julesanger, fjøsnisse og en liten titt på dyra. En herlig kveld! Satser på at stemninga kommer når juleferien entrer heimen på onsdag :)

Jeg er ferdig med alle julegavene og har pakket inn de fleste. Jeg synes det er kjekkest å åpne gaver som ser pene ut på utsiden. Derfor prøver jeg å pakke mine gaver inn med litt ekstra pynt.

Her er årets gaver pakket inn i gråpapir, hamphyssing, blonder, sløyfer og hjemmelaga til-fra-lapper.
Hjertelappene har jeg kjøpt på Notabene.
Hvordan ser dine gaver ut i år?
Nå er det håndballfinale. Blir det en spennende kamp, kommer jeg garantert til å stå i sofaen. Heia Norge!! :)

5 kommentarer:

  1. Veldig fine pakker. Tipper det er mange som spent åpner de der. Artig blogg du har, jeg starter med jevne mellomrom, m gjennomføringevnen er heller dårlig. Ha ei fin jul, håper stemningen ordner seg når du kommer hjem.

    SvarSlett
  2. Kjempefine gaver! Regner med det er kjempespennende gaver, særlig når du har laget det inni også.. Og RÅ håndballkamp! Heia Norge!

    SvarSlett
  3. Kjempe fine pakker du pynta så flott:) Du må bare gå inn og se på mine hvordan jeg har gjort det?:) Jeg har og brukt enn del tid og sjel på mine i år.. Det skal jeg begynne med har jeg bestemt meg. Meg og min venninne hadde rett og slett en pakkedag,var så koselig..:)

    SvarSlett
  4. Takk! håper dem som åpner blir like glade :) En dag til ferie..det blir digg!:)

    SvarSlett
  5. Helt enig med de over meg: Pakkene er nydelige! En fin mix av materialer. Mine pakker ser ut som skrot i forhold til disse. Planlegger hvert år at "denne jula skal pakke inn med flid", men "nei, da" det blir bare med tanken.

    God hjemreise og GOD JUL

    Hilsen Fama

    SvarSlett