torsdag 30. desember 2010

Godt nyttår! ♥

Etter litt pushing fra ulike hold, var det i april at jeg endelig tok mot til meg og begynte å blogge. Her kommer det litt bilder fra året som har gått. Er ganske koselig, for jeg ser at jeg i grunnen har fått gjort ganske mye siden april.  

Her er bilder av ulike makeoverprosjekter jeg har hatt.
Men jeg fant også ut at jeg aldri har vist det endelige resultatet av badet, vinterhagen og terrassen, som var de O-store prosjektene for 2010. Jeg har heller ikke vist bilder fra selve leiligheten. Vel, da får det være et mål for 2011. :)

Det er ikke bare makeover og oppussing som har stått på programmet. Jeg har også brukt mye tid med strikketøyet og foran symaskinen. Jeg regnet sammen at jeg faktisk har sydd nesten 50 (!) smykkeposer siden juli. Puh! Men gøy er det! Nå når jeg har fått meg sømbyste - eller..er på vei til å kjøpe en, blir det kanskje litt mer spenstige syprosjekter på nyåret.

Til deg som legger igjen hyggelige kommentarer, til deg som er fast leser, eller til deg som bare er på en snarvisitt. Takk for at du titter innom! Dere inspirerer meg. Ikke bare til å blogge videre, men dere kommer også med nyttige tips, både som kommentar, men også deres egne innlegg. Takk! 

Ønsker deg alt godt for 2011!

8 kommentarer:

  1. Godt nytt år, Åshild. Du lager veldig mye fint.

    SvarSlett
  2. GODT NYTTÅR Åshild :) Kjekke blogg du har, flinke du :) Veeeldig koseligt å treffa deg hos Lise. Håpe d ikkje blir lenge te me treffs igjen. Klems :)

    SvarSlett
  3. WOW - du er bare sååå flink - og effektiv :)

    Takk for masser av god inspirasjon og koselige kommentarer i året som har gått..

    Gleder meg til å følge med videre i 2011 :)

    ♥ GODT NYTT ÅR! ♥

    Nyttårsklem fra Tove

    SvarSlett
  4. Godt nytt år til deg, du skjønne!! Inspirerende, det er du :) klem

    SvarSlett
  5. Godt nyttår til dere også! ♥ Dere er herlige!
    Silje: Det var knallkjekt å se deg igjen! Må ikke bli like mange år til neste gang :)

    SvarSlett
  6. Godt nytttår, Åshild! Du har jammen vært produktiv ja:) Vi har arvet fem stoler helt like den hvite stolen med blomstrete trekk. Dvs; helt like før du ordnan;) Utrolig fin!!

    SvarSlett
  7. haha..konge! Det var veldig enkelt å ordne den. Stiftepistol (fra clasen el noe) + stoff og maling = helt nytt resultat. Skal dere gjøre noe?

    SvarSlett
  8. Det hørtes ut som noe vi og kunne greie.. ;) Vi har tenkt det, men vet ikke når det blir enda. Nå er de brune med skinnseter;) Funker så lenge!;)

    SvarSlett