fredag 24. desember 2010

God Jul ♥

Treet er pyntet og gavehaugen begynner sakte men sikkert å vokse. Venninner har vært innom på julegaverunden, broderen er snart i gang med å skrelle poteter og kålrabi til over 20 personer (for i dag og i morgen), tre nøtter til askepott går på tv, om noen timer er det en tur i kirka, snøen laver ned i store flak. Tenk, andre hvite julen på rad - hva var det med denne globale oppvarmingen igjen?
Jeg ser på juletreet og tenker at det er viktig å følge tradisjonen og ta frem den samme pynten som i fjor, året før der og året før der igjen. (Selv om jeg også tenker at det blir kjekt å en gang skape sin egen juletretradisjon - en tradisjon der jeg får bestemme..hihi..) Tradisjoner er viktig! I tradisjon tro; er dette dagen for julebudskap, julestemning, julesanger, julelukter, julemat, julegaver, spenning og forventninger. Det er julaften. 

Ønsker deg en fredelig julehøytid! God jul

2 kommentarer:

  1. Nydelig juletre, synes jeg. Jeg vil ønske deg GOD JUL! Håper du kommer tilbake full av kreativt krutt. Det er en glede å følge bloggen din. Kos deg.

    Hilsen Fama

    SvarSlett
  2. Herlige Fama! Tusen takk! For meg er det en glede å lese de koselige kommentarene dine!:) Jeg skal prøve å pønske ut noen kreative krumspring til nyåret:) GOD JUL til deg også!

    SvarSlett