lørdag 13. november 2010

Ytterdøra er på plass.

I forrige uke fikk jeg ny ytterdør. Men da jeg kom hjem, ble jeg meget overrasket. For dette var synet som møtte meg hjemme. De som monterte trodde tydeligvis at det var helt ok at betongen var synlig rundt listene (på den "nyoppussede" gangen min). Jeg var ikke akkurat begeistret..
Jeg ringte dem ganske raskt og forklarte at dette var uakseptabelt. Skulle jeg liksom betale en svimlende sum for en spesialbestilt dør, (dørene blokka har litt rare mål) for å måtte pusse opp gangen etterpå?! De var heldigvis veldig forståelsesfulle. Da hun fortalte at de sikkert kunne kjøpe nye lister, spurte jeg pent om de ikke kunne kjøpe hvite lister istedenfor. Og i går fikk jeg nye, hvite lister. Så nå slipper jeg å gå til verks med malerkosten. Hurra!
Jeg var pålagt fra borettslaget å kjøpe en dør som er "koto". (trefarget). Men jeg vet ikke helt om jeg vil ha det slik på innsiden. Hva tenker du? Har du noen gode ideer til noe jeg kan gjøre?
Her ser dere et annet resultat av gårsdagens skogstur. Du tar 1stk isopor-ring, mose, kongler, litt lim, ståltråd og en pen sløyfe. Så får du også en søt vinterkrans til å ha på ytterdøra.

Ønsker deg en fin lørdag

3 kommentarer:

  1. I alle dager! For et arbeid! Selvsagt ville du ikke ha det sånn! Godt de rettet det opp...og lurt med hvite lister. Tavlemaling på dører er jo litt inn, men jeg tenker at det blir man kanskje lie av+dumt når man skal selge videre! Tross at det er tøft.

    Forresten så savner jeg bloggen min i linkelista di;)

    SvarSlett
  2. Tavlemaling..veldig stilig! Men jeg tror jeg er enig i konklusjonen din - litt dumt når jeg evt skal selge.
    Men jeg har vurdert wallstickers. Det er visst lett å fjerne når en ønsker det. Har en liggende der det står velkommen tilbake.

    Ups..det har jeg helt glemt. Nå ligger du på lista:)

    SvarSlett
  3. Tavlemaling med magnetmaling under. og når du eventuelt skal selge... så får dei ta døra so den e, elller bestille ny..

    Et annent tips er tapet;) en stilig som du vil ha.. og bruke tapetlim på;)

    Eirin

    SvarSlett