mandag 22. november 2010

Ut på tur, aldri sur

Når en skal ut på tur, er det godt å ha noe varmt å sitte på. Jeg synes de vanlige sitteunderlagene er veldig kjedelige. Da jeg var på skitur for noen år siden, skuet mitt øye et vakkert sitteunderlag. Jeg fikk oppskriften, (takk BK!) og har siden brukt å strikke dem som et lite avbrekk. Men det er først nå jeg har strikket ett til meg selv.
Jeg bruker vanligvis å brodere noe på fremsiden, før jeg tover dem. Men her gikk det litt fort i svingen. Så pynten får komme senere.
Forrige gang jeg var på tur, bestemte all lyng og kvast i mils omkrets for å bli med meg hjem. Jeg har derfor oppgradert dem med voksduk på baksiden. Et genialt triks. Nå slipper jeg både lyng og kvast og holder meg like tørr :)

Nå for tiden er det smykkeposene mine som står i fokus. Det var nemlig noen på jobb som spurte om jeg ikke kunne ta med noen, slik at de kunne få julegavetips. Så nå har jeg (snart) flere på lager, så bare gi beskjed om du er interessert :) 

2 kommentarer:

  1. Nydelig sminkepose. Og flott sitteunderlag! Og yes - genialt med voksduk under.. Supersmart :)

    Kos deg med dine kreative sysler :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett