fredag 12. november 2010

Svibler

Da har jeg også skaffet meg Svibler. Synes det er så pent og dekorativt med løkblomster. Spesielt når de blomstrer. Jeg kan ikke akkurat skryte på meg at jeg har grønne fingre. Så da er spørsmålet mitt til deg: hvordan "behandler" jeg Svibler? Skal den ha mye eller lite vann?

I dag har jeg fri..ah!! Når en er lærer, er det ekstra verdifullt å få en ekstra fridag. ♥ Så i dag har jeg benyttet meg av å ta en tur ut i skogen for å hente mose, bjørkekvister og kongler. 

Etter skogsturen min, fant jeg ut at svibler i norgesglass, som er pyntet med mose og blonder var litt kjekkere enn greengate krus (selv om jeg elsker green gate).
Nå står brødene i ovnen og jeg skal kose meg med juleutgaven av Bo bedre
Ønsker deg en nydelig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar