fredag 12. november 2010

Ny bloggbanner

Her en dag var jeg inne på bloggen  Marias skriblerier. Hun er en mester på bloggbannere. Og vi bestemte oss for å gjøre en liten byttehandel. Hun laget ny banner til meg, og jeg skulle finne noe nydelig julepynt og sende til henne i posten. I dag fikk jeg den nydeligste banneren på mail. Tusen, tusen takk Maria! Den ble kjempefin!♥ Bildene hun har brukt har dere sikkert sett før. Det er nemlig morfar og tvillingsøsteren på det ene og farfar og oldemor Bertha på det andre. Perfekt!

3 kommentarer:

  1. så utrolig fin, Åshild! Spesielt siden det er slekt som er på bildene. Fin blogg du har, har finni veien hit flere ganger etter at jeg skjønte at du har blogg. God hælj!

    SvarSlett
  2. Nydelig banner!! :-) Ha en super helg! Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig banner - god byttehandel! Og så flotte de gamle familiebildene er :)
    Koselig med svibler også, tror jeg skal skaffe meg noen selv i dag.
    Ha en fin helg!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett