lørdag 6. november 2010

Lysklyper

Her en dag var jeg innom bloggen Tines kreative hjørne. Hun er en av mange i blogglandia som har egen butikk. Hun har også en egen bloggside der hun viser ting hun kan sende, for oss som ikke er så heldige at vi kan ta en tur innom butikken hennes.
Da jeg var innom bloggen ble jeg helt forelska i disse lysklypene. Er de ikke skjønne vel?
 
For et par dager siden kom pakken i posten. Jeg ble kjempefornøyd! Anbefaler dere å stikke innom den koselige og kreative bloggen hennes.

Det er lørdag, så nå er det jammen på tide å ta frem sysakene. Hmmm..er det for tidlig å begynne på julegavene? :) 

Ønsker deg som titter innom en nydelig helg!

1 kommentar:

  1. De var fine!
    Nei da, ikke for tidlig å begynne på julegaver, jeg er ferdig med alle julekortene mine :O)
    God søndag :O)

    SvarSlett