søndag 14. november 2010

Julegaveverksted

I dag har jeg hatt "julegaveverksted". Stikkord er: Stoff, symaskin, garn, målebånd, sløyfer og blonder. Jeg kan dessverre ikke vise resultatene, da jeg vet at mottakerne leser bloggen. Tihi..Bare for å friste litt :)
Jeg har også funnet en nydelig skjenk som jeg har lyst til å kjøpe. Men jeg har alt for liten bil, og får ikke hentet den. Er det noen der ute som har noen gode tips??

Håper du har hatt en fin søndag! 

ps. Er det bare jeg som har problemer med å se alle bildene som dere legger ut?


2 kommentarer:

  1. Så spennende.. Er sånn smått igang her også :)

    Ja, det skjer innimellom at et eller flere bilder i et innlegg ikke vises.. Aner ikke hvorfor, men såå irriterende..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Hørtes koselig ut med julegaveverksted.

    Kanskje du kan få noen til å hjelpe deg med å hente skapet!
    Selv har jeg ikke bil, og må ved slike anledninger fri til gode venner.

    Hilsen fra Mimmi-leone

    SvarSlett