mandag 1. november 2010

Helgetur og loppis

I helgen var jeg hjemme hos mine foreldre i Stavanger. Var deilig å komme hjem en tur! På lørdag dro mor og jeg innom årets siste loppemarked. De hadde ikke all verdens utvalg, i tillegg var det mye folk. Men jeg fikk nå med meg en pose med Norges-glass, til halvparten av prisen de skal ha i Bergen. Og da ble jeg fornøyd! Får se hva de skal brukes til, men jeg har noen ideer :)
 Her er de store glassene - 20kr stk. Alle de små står i oppvaskmaskinen.
 Da jeg og mor var i byen, kom vi over en ny interiørbutikk på Straensenteret - Feel. Her hadde de mye fint! Jeg kjøpte noe småsnæks, blant annet disse rosene. Resten får dere se når jeg har fått skrudd opp en skruekrok i taket. (Noen som har en monsterslagdrill som melder seg?!?)
Jeg synes det frisket litt opp å ha en rose ved siden av engelen i hylla mi. Engelen kjøpte jeg på Black Design, da jeg jobbet der for noen år siden.  

På Randabergveien er det en brukthandler jeg har hørt så mye bra om. Mange fine ting til en rimelig pris. Jeg hadde store forhåpninger da jeg endelig fikk muligheter til å stikke innom. Men da var det stengt. Er det ikke typisk? Jeg får heller prøve igjen neste gang jeg er hjemme. Anbefaler i hvert fall siddiser å ta en tur innom. 

Håper dere hadde en like fin helg som meg! :) 

4 kommentarer:

  1. Håper jeg snart får treffe deg igjen:) Er altfor lenge siden nå... Norges glass er digg. Lag noen nåleputer for eks.?:)
    Gi julegave med norges glass,pynt lokk og ha noe spennende oppi?:) Love norges glass:)

    SvarSlett
  2. Så fine ting du fikk med deg da! Jeg bruker mine norgesglass til frokostblanding, kaffe osv. Ha en super kveld! Klem

    SvarSlett
  3. Mmm masse fint ja:) Heldige du:)

    BAre å kjøpe svibler, blonder og plukke mose:)Hihi

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Her var det mange gode forslag til hva jeg skal bruke Norgesglassene mine til. Takk :)

    Mariahs: Ja! Veldig lenge siden. Men hvis ikke du kommer hit, blir det nok ikke før til jul..Men da må vi vel klare å få til noe :)

    SvarSlett