onsdag 27. oktober 2010

Tøfler

Selv om snøen er forsvunnet her fra regnbyen, er det fortsatt ganske guffent - med regn og mye vind. Da er det godt å ha noe varmt på beina. Jeg bruker ofte å ha med meg ragger eller slike ting når jeg skal på besøk. Det er jo ikke alltid like kledelig. (I hvertfall ikke mine..tihi..) Så da jeg fant en oppskrift på lommetøfler, måtte jeg bare teste den ut. Og siden inspirasjonen kom litt sånn plutselig, måtte jeg ta det garnet jeg hadde tilgjengelig..

Og litt ekstra pynt gjorde susen :)
De er perfekte å stappe i veska eller lommen - derfor navnet lommetøfler. De var ikke vanskelige å lage, og det tok ikke særlig lang tid. Ble du inspirert? Oppskriften fant jeg her

Nå er det vel ingen som skal fryse på beina? 


Ser at jeg har fått noen nye følgere og flere koselige kommentarer i det siste. Veldig kjekt! Det varmer

Ønsker deg en nydelig kveld!

5 kommentarer:

  1. De var jo bare supersøte. Skikkelig fint med pynt på, blir liksom litt freshere med en gang. Selvfølgelig greit at du linket til oppskriften hos meg:-). Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Genialt og enkelt :) Takk for inspirasjon!! Nå skal det strikkes lommetøfler i stor stil her! Det er jo en fin ting å gi i julegave også ;)

    SvarSlett
  3. Det er ikke kjekt å fryse på beina! Disse var kjempefine!

    SvarSlett
  4. Nej, hvor er de fine! De er jo helt perfekte her til vinter! Må man høre, hvor opskriften er fra?

    SvarSlett
  5. Hei!
    Takk jenter! :)

    Gowry: oppskriften er hentet fra: lenes-hage.blogspot.com.
    Trykk på linken jeg har lagt ut i teksten min, så kommer du direkte til oppskriften :)

    SvarSlett