fredag 15. oktober 2010

Søte kopper

I sommer fikk jeg noen søte kopper av mine foreldre. Min mor synes nemlig det er veldig kjekt å stikke innom brukthandleren, for å finne småting som hun vet at jeg liker ♥
Frem til nå har koppene stått gjemt i skapet. Jeg har nemlig en tendens til å bruke litt tid på å få ting gjort. Og siden jeg har ferie, var det en perfekt anledning til å finne frem utstyret for å henge dem opp. Jeg som har utsatt dette i det uendelige, også tok det bare 5min..hihi..
 
 

 Det gjorde seg med noen kopper under hylla, ikke sant?

 



Pst. Noen som vet hvordan en kan få flere bilder på samme rad? Slik at jeg slipper å få et så laaaangt innlegg? Jeg har prøvd å flytte dem litt rundt, men det ser bare rart ut..

7 kommentarer:

  1. Det var kjempefint - så nydelige roser på de koppene - det gjorde seg skikkelig. Resten av "stæsjet" på hylla er også veldig vakkert!

    PS: Jeg har en utfordring til deg på bloggen min - ta en titt og bring den videre hvis du har lyst: http://bekkasblogg.blogspot.com/2010/10/en-utfordring-fr-jeg-tar-helg.html

    God helg!

    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Nyydelige rosekopper du har...og det flotte spiserisettet og...like like:)
    Ser du var i Birkelunden sist søndag...akkurat den søndagen jeg ikke sto der:)
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Hei :)

    Vi fant bloggen din hos Bekkas blogg:) Og det er vi glad for! Så mye fint det var her! Nydelige bilder av et vakkert hjem! Så mange fine detaljer du har:) Vi la oss til som følger med en gang! For denne bloggen er skikkelig inspirerende:) Håper det går bra?:) Vi blir hvertfall veldig glad for nye følgere:)

    Klem fra tvillingene i Gammel stil:)

    SvarSlett
  4. Fant deg hos Kort og søm, så flott at de flotte koppene får henge fram.
    Mye flott du har i bloggen din, et herlig syskrin under her;)

    Ha ei god helg og klem;)

    SvarSlett
  5. Åh..det var fine kopper, så fint at de får henge fremme!
    God helg til deg også,
    klem :O)

    SvarSlett
  6. Hei skjønne dere!
    Takk for så mange koselige kommentarer! ♥ Det setter jeg veldig stor pris på!

    God helg til dere!
    klem

    SvarSlett
  7. Heisan..

    Messen er i Turnhallen ved Bergenshallen lørdag og søndag. I morgen fra klokken 10.00 og utover dagen:) Klem fra meg

    SvarSlett