fredag 22. oktober 2010

Soverommet

Her skal dere få et lite glimt av soverommet mitt. Foreløpig er det det eneste rommet jeg ikke har gjort noe for å fikse opp. (og det rommet jeg er minst fornøyd med). Det er ikke lenge siden det var et rom med seng og skap og tomme, hvite vegger. Men litt små forandringer og litt ekstra pynt har gjort at det er blitt litt koseligere. Det skal definitivt gjøres mer her, men vet ikke helt hva enda..

Jeg har hengt opp en av wallstickersene som jeg fikk fra Roka design, da hun hadde give away for en stund tilbake.

(Kameraet og lyset var ikke helt med meg da jeg tok bildet).
Jeg elsker dette sengetøyet! (fra princess) Det er så innbydende å legge seg og sove i en blomstereng :) Overlakenet (eller hva det nå heter?), kjøpte jeg på en loppis i Sverige da jeg var 11-12år. 12åringen visste tydeligvis hva hun skulle ha, og det er jeg veldig glad for nå..hihi..

Nattbordet mitt er et IKEA nattbord, som jeg kjøpte da studenten flyttet til Bergen. Jeg er på jakt etter et søtt og gammelt nattbord, men dette funker fint i mellomtiden. "Vinduene" på nattbordet gjorde at det var veldig synlig at det ikke var heeelt system i skuffene..hihi..Jeg har derfor tatt hvitt dekorpapir på innsiden. En enkel og grei løsning :)

Det var det lille glimtet dere får se fra soverommet for denne gangen :) 

3 kommentarer:

  1. Jeg synes dette var nydelig !

    Hilsen Fama

    SvarSlett
  2. Flott soverom. Har vært student i Bergen jeg også. 4 år på lærerskolen. En helt vanvittig flott by.

    SvarSlett
  3. Sagavollbildet jo:) Kjempefint!!

    SvarSlett