tirsdag 19. oktober 2010

Serveringsbrett

I sommer kjørte jeg innom Den franske landstil på vei til hytta på sørlandet. (Rart hvor mye jeg egentlig kjøpte/fikk i sommer, men som jeg ikke viser før nå...hihi..) For en butikk! De hadde så utrolig mange lekre ting! Ulempen med så mye lekkert, er at det er vanskelig å velge. Men det jeg valgte, var dette lekre serveringsbrettet.
Jeg har en utrolig stygg og klumpete microbølgeovn. Da jeg skulle handle hvitevarer til leiligheten, ble jeg så frustrert og oppgitt over at de ikke hadde noe av det jeg skulle ha, så jeg grabbet den bare med meg. Angrer litt nå ja..(Men microbølgeovner er vel stort sett klumpete og stygge - eller finnes det noe bedre?) Det er ikke verdt å ta bilde av selve ovnen, men pynten oppå, kan jeg godt vise frem. Her har nemlig serveringsbrettet og vekta mi fått en fin pynteplass :) 

 


Pst. Plutselig gikk det opp for meg at det er tirsdag og ikke onsdag i dag..Jeg får skylde på at jeg er lærer og alltid tenker minst en dag fremover..tihi..Så da er det på sin plass og ønske dere en fin tirsdagskveld :)

7 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅ fint:) Heldige deg:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei! Velkommen som følger hos meg! Så kjekt! :) Ser at du er ei handy-women, slikt liker vi! Eg har desverre ein rygg som setter meg ut av stand til å få gjort ting eg likte å gjere før. Men eg klarer veldig mykje har eg funne ut, berre det ikkje er for tungt! :) No snøvar det her, men eg bur oppe ved Ålesund, så eg er eit stykke unna deg. men vinteren kjem nok snart, ja.

    Vakkert brettet ditt! Og eg er enig, det er vanskeleg å velge ting på fine butikkar. Slik som når eg var lita, og kom inn i ein leikebutikk og skulle få velge noko... ;) Og angåande microen; flott med fotografi, ein kan ta med det ein helst vil ha med? Hi-hi!

    Ha ei nydeleg veke!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. Kjempenydelig brett du fikk kjøpt deg - og den vekta er jo bare helt fantastisk. Sammen veier de nok godt opp for en litt stygg mikrobølgeovn!
    Ha en fin tirsdagskveld :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. For et søtt brett. Det var kjempefint! Og vekta var veldig nostalgisk og sjarmerende. Jeg bare digger sånne gamle vekter. Synes de er såååå fine ;-)

    Mikrobølgeovner er ikke spesielt pene, nei, men fint at de kan brukes til noe...nemlig å oppbevare flotte ting på...hi...hi...

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  5. Hei!
    Tusen takk for så mange koselige kommentarer! Det varmer!♥
    Og ja, jeg er veldig glad i serveringsbrettet mitt!
    Ønsker dere alle en nydelig kveld!
    klem

    SvarSlett
  6. Hei!
    I mi leiting i bloggverdenen kom eg over bloggen din, den var kjempekoselig! Må seg eg syntes vekta di var utruleg fin, elskar slik grønfarge!! Legg meg til som følgar så eg kan "snoke" på fleire av funna dine ;-)

    mvh
    Mindamor&Gjengen

    SvarSlett
  7. Digget vekten din, og ja mikrobølgeover er aldri fine:) Herlig blogg du har, og koselig at du hadde lagt igjen så hyggelig kommentar på bloggen min. Det var veldig koselig :)

    Klem Kine

    SvarSlett