onsdag 13. oktober 2010

Oslotur

Da har jeg kommet tilbake til Bergen etter en fantastisk Oslotur! Det var så utrolig deilig å komme seg bort litt! Jeg føler jeg har vært en mester i å nyte feriefriheten :) 
På søndag tok vi oss en tur til Birkelunden, som jeg har hørt så mye om. Jeg kjøpte ingenting (det jeg fant var i dyreste laget), men det var veldig koselig å tusle rundt og kjenne på stemningen.


Det som er så herlig med Oslo, er at det er så utrolig mange koselige blomsterbutikker. Det er så innbydende med alle de vakre blomstene utenfor! Jeg ble så fristet, at det første jeg gjorde da jeg kom hjem, var å kjøpe en bukett med nydelige roser:)
En av dagene, hadde jeg noen timer for meg selv, før jeg skulle på neste kafébesøk. Da kjøpte jeg meg en kaffe og satte meg på en benk i slottsparken. Siden det var sol, fint vær og nydelige høstfarger, var jeg veldig glad for at jeg hadde med meg kameraet. Så nå har jeg endelig fått mine egne høstbilder.

Jeg har hatt noen fantastiske dager i storbyen! Ferie med venninner og besøk hos broren min. Latter og gode samtaler. Restaurant og kafébesøk hver eneste dag. Jeg føler meg nesten litt bortskjemt. Så da er det bare til å si tusen takk for noen fantastiske dager!!
Nå skal de resterende feriedagene nytes i Bergen. Kanskje noen timer foran symaskinen, kanskje noen fjellturer, god mat.. Ferie er digg! Håper du har hatt like fine dager som meg :) 

4 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt et fint opphold i Tigerstaden - fine bilder :)
    Har faktisk aldri prøvd markedet i Birkelunden, så der fikk jeg en idé!
    Takk for koselig hilsen på bloggen min og for at du vil følge meg :)
    Ha en fin torsdag og nyt resten av ferien din.
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Hei Åshild
    En stemningsfull rapport fra en tydeligvis deilig ferie i høstvakre Oslo.
    Det er en ubeskrivelig flott årstid vi er inne i. Og nå er det bare å tenne lysene inne og kose seg med håndarbeid, god musikk, en god bok eller den gode samtalen med venner og familie.
    Kos deg masse i leiligheten din.
    Flotte bilder fra Oslo også. :)
    Du er dyktig!

    SvarSlett
  3. Takk jenter! :) Jeg setter veldig stor pris på koselige kommentarer!♥

    SvarSlett