lørdag 2. oktober 2010

Nydelige gaver

I det siste har jeg vært veldig heldig!! Jeg har fått flere gaver. Den første gaven kom fra Roka design. Hun er en herlig dame med en nydelig nettbutikk.

Se den flotte gaven jeg fikk :o) I tillegg til det dere ser på bildet, fikk jeg to wallstickers. En som det står "Paris" på, og en som det står "glede og kjærlighet det er jordens herlighet". Disse wallstickersene selger hun for Hilde Heimdal, som jeg også har fått gave fra. En wallstickers med "vintage" og en med "velkommen tilbake". Disse damene er virkelig stå-på-damer. Hyggelige damer som prøver så godt de kan å oppfylle drømmene sine. Jeg anbefaler alle å stikke inn på nettbutikkene, dere vil ikke angre :)  

Så nå er det bare å lete etter en fin plass å plassere disse kjekke wallstickersene. 
Jeg har også vunnet en nydelig hals fra Liljehvit. Hun har en flott blogg som jeg anbefaler deg å ta en titt innom. Halsen har tykt og mykt garn som ikke klør. hurra! Den blir nok brukt flittig når høsten slår til for fullt.

Tusen takk jenter! :)  

Her i gården har det kommet litt influensa tendenser på besøk. Jeg vil helst at den forlater heimen så fort som mulig, så planen i dag er nok å pleie meg selv på sofaen. Og føler jeg meg ekstra kvikk, skal jeg nok sy litt :o)

Ønsker deg en nydelig helg! :)

2 kommentarer:

  1. God kveld:)

    Tusen, tusen takk for gode ord:):)
    Godt at premien falt i smak:)

    Ønsker deg en strålende flott helg:)

    Masse klem fra Kari:)

    SvarSlett
  2. Så fin premie! :O)
    Veldig fin hals,
    Klem :O)

    SvarSlett