fredag 8. oktober 2010

Hurra for høstferie!

Da har høstferien endelig kommet..hurra! Merker at det ordet egentlig er ganske flittig brukt her på bloggen. Men det gir liksom en så fin beskrivelse av hvilken følelse jeg har akkurat nå..tihi..Tenk å ha total frihet i en uke...Herlig!

Nå sitter jeg her og skriver huskeliste over hva jeg skal ha med meg. Listedame - thats me. Jeg har i grunnen alltid skrevet lister over hva jeg skal pakke. Bortsett fra en gang - og da glemte jeg truser (!) Jeg har derfor ikke turt å la være igjen..hihi..Så nå satser jeg på at jeg husker alt..

 Foto: Scanpix
Så da er det bare til å ønske deg en strålende helg! Så håper jeg Oslo får like fint vær som på bildet :) 
Oslo - here I come!

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen i listeskriveriet - pakkelister, gjøremålslister, lister over ditt og lister over datt, hehe - det er typisk meg :)
    Ha en fin høstferie!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Takk Bekka! Jeg har hatt det herlig! :) Og listeskriving er gøy! ;o)

    SvarSlett